torsdag, december 16, 2010

Packat och klart!!

Tack alla fina som följer min blogg, över tusen besökare sedan 1/12...helt otroligt vilket stöd!!=)

Nu är transport för Mio bokad till fredag, tror det blir flyg och jag hoppas verkligen att jag kan få åka med...vill ju inte att han ska åka själv!! Annars får jag åka båten med Ola och Molly men då kommer vi inte hinna hem innan Mio... Hoppas det löser sig till det bästa och att ovädret som är på gång inte ska hindra flyget.

Mio fortsätter att vara pigg och glad, ingen feber, CRP nere på 27 och helt ok blodgas. Tyvärr så slutade infarten i foten att fungera i dag så det blev till att sätta en ny...lättare sagt än gjort!! Ena armvecket var redan förbrukat efter förra infarten och den andra testade dom två gånger men utan att lyckas, det slutade med att den hamnade på andra foten...efter andra försöket)= Stackars lilla Mio som är helt sönderstucken överallt av både kanyler och stick i fingrarna, men om det gör en frisk så får man härda ut.

Jag har packat väskorna varje kväll i hopp om att få åka hem och därmed vara förberedd med alla väskor och grejer, så nu är det bara att packa in i bilen...tack vare den goda planeringen så kanske jag kan ge mig ut på en liten shoppingrunda i morgon och inhandla dom sista julklapparna.

Nu några timmars vak med en väldigt VAKEN och busig liten Mio. Dom andra i familjen sover gott sen några timmar tillbaka.

Kram till alla!

1 kommentar:

Karro sa...

Jag tänker mycket på er! Hoppas verkligen ni får komma hem ordentligt. Kramar