tisdag, december 14, 2010

Snön ligger vit på taken, endast mamma är vaken!

Jag har två killar och en liten tjej här bredvid mig, dom stora har sussat gott hela natten och tro det eller ej, men den lille gossen har också sovit helt lugnt och skönt HELA natten=) Fina andetag och inget rossel (fast jag har ju inhalerat honom varannan timma så han borde vara "ren i rören"

Själv har jag roat mig med att svara på alla mina tradera sälj att dom inte kommer att få sina paket som det var sagt, utan att antingen får dom vänta eller få pengarna tillbaka. Det handlar om 16 st sälj för totalt över 1000 kr! Ska bara paketera alla paket också...kommer nog inte att lyckas få iväg dom som jag lovat)= Så om någon vill slå in paket så finns dom på fältgatan 16;)

Snart är det min tur att sooooova!! Ska bli skönt!



Inga kommentarer: