onsdag, april 06, 2011

Assistent sökes!!



Jag måste säga att vi haft ett väldans flyt med våra assistenter det senaste året, trots att några slutat lite väl snabbt!!...men det har ändå varit av helt normala skäl så som flytt, graviditet mm (så okej, lite oflyt kanske vi haft ändå, beror på hur man ser på det...)

Vi hade fyra assistenter fram till förra veckan då en bestämde sig för att sluta (även där av helt naturliga skäl), tråkigt, men så är livet! Tur vi har våra två stabila kvar som hängt med från början och är trygga i sitt jobb.
Sen har jag nog inte berättat att min mamma börjat som Mios assistent, kan inte bli bättre!!=)

Så då har vi med andra ord tre stycken assistenter och behöver fyra totalt!!

Mio söker därmed en ny assistent på en tjänst som omfattar 50% och inkluderar både dag och natt. Eftersom tjänsten är mer dag än natt så ska det vara en person som gillar att leka och busa.

Kontakta Wisby assistans för ytterligare frågor, tel: 21 10 95

Skicka ansökningshandlingar direkt till mig på
charlotte.pettersson@comhem.se


2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin blogg du har. Lycka till med letandet av assistent!

miOmolly sa...

Tack!=) Så snällt av dig att titta in på min blogg=) Har du också en blogg?