torsdag, september 15, 2011

Extreme Home Makeover minus badrumsmatta!!

Före...






Efter...






Vi snackar EXTREME HOME MAKEOVER!!! Ni ser väl skillnaden!??

Det skulle egentligen varit en ännu större förvandling om inte Ola hade använt min nya badrumsmatta som badlakan!!! Jag skulle lägga på den NYA mattan när allt var städat och klart, som en sista finish...ni vet, så där snyggt med en bländande vit NY badrumsmatta! Men så hittar jag den slängd över räcket i trappan och frågar vem som hängt min NYA badrums matta här???! -Matta!...svarar Ola...-Jag trodde det var ett badlakan!
Det konstiga är att han inte ens reagerat på att han torkat sig med en matta!!! Jag menar, den är ungefär lika stor som ett frimärke i jämförelse med ett badlakan och dessutom rätt tjock och lite luddig...måste ändå varit en annorlunda upplevelse!?

Hm...får väl börja märka upp alla saker här hemma så det inte blir fler missförstånd! Annars går han väl till jobbet med en bordsduk runt halsen och grytvantar på händerna...

Nu ska jag gå och torka min badrumsmatta och sen ska jag spika fast den i golvet!

Puss o kram

- Posted using BlogPress from my iPad


Inga kommentarer: