tisdag, januari 03, 2012

Från en Molly Pettersson till en annan...

Det är sant som dom säger...världen är bra liten ändå:)

Jag, Molly och Mio var på ICA Kometen ( av alla ställen) och handlade när vi hörde en liten sångfågel bakom oss...såg en skymt av någon jag tyckte mig känna igen...sen hörde jag henne igen borta vid frysdisken, när vi kom till kassan och jag vände mig om för att ta en plastkasse så står Molly Pettersson där...inte vår lilla Molly Pettersson, utan IDOL MOLLY:)) Tror ni någon blir glad då eller??!:) Fast lite pinsamt var det tyckte Mollan när mamma gick fram och pratade med Molly...hi hi hi, var bara tvungen att passa på att fråga om en autograf till födelsedagsbarnet, och såklart berätta att dom hade samma namn;) hade ju varit ännu roligare om jag tagit ett kort på Molly och Molly, men så långt tänkte jag inte...då!!



- Posted by Lotta using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: