fredag, augusti 13, 2010

Jag skrev fel, inte När!!! Åk till BURS!!

Där är det medeltidsmarknad, mamma och min systerdotter brukar alltid vara där och sälja bullar, kakor och bröd som dom bakat tillsammans. Det har blivit lite av en tradition...men jag tror det är Becca som får pengarna=) Vi ska åka till Stockholm över dagen och shoppa nästa vecka och då lär hon behöva alla pengar hon kan få ihop=)

Becca frågade om jag hade lust att hjälpa henne göra lite smycken som hon kunde försöka sälja, -ja visst! ...sa jag och åkte till Panduro. Grejen är ju att jag gillar att pyssla, plocka fina stenar på stranden och se vad man kan göra med dom, denna gång blev det några armband och halsband. Vi satt en hel kväll och pysslade och brainstormade och en del av resultatet blev så här...


Sen flödade fantasin iväg och då blev det så här...


Ska föreställa små stenbakelser=) Hahahaha fina va?

Så åk till Burs och kolla in alla bakverk och alla fina grejer som finns där, det börjar kl 13.00!=)

Kram L.

1 kommentar:

faster maja sa...

Fiiint, duktiga ni är!!=)